13:de November - Now sit!

Idag är en såndär typisk "ack ve, ack ve, jag känner mig så ensam-dag".
Inte kul alls. Har haft några sådana på sistonde.
Fasen, det är dags att jag rycker upp mig!

Känns i hjärtat på nåt sätt.
Handlar inte om att jag är mer kärlekskrank än vanligt.
Tror det måste ha med vädret att göra. [?]
Haha.
Det har kommit snö nu.
Jag hatar snö.

Asså, är det här en tjejgrej?
Eller, brukar killar också få ont i magen av ensamhet?
Jag känner mig tveksam till det av någon anledning.


En annan rätt sjuk grej var min kära mammas tips
på hur jag skulle få den där snygge killen att gilla mig;

"Skratta inte så högt och prata inte så mycket!"


Altså, är det sant?!
Jag blev sjukt förbannad och hävdade att det är nya tider nu
och att mammas gamla förföringstekniker är förlegade.
Men är dom det?
Ska en tjej vara tyst och timid?
Det är nog fanemig så att det stämmer.
-Tyvärr.



Idag är det ett år sedan,
ett år sedan jag brann.
So, happy anniversary to me!

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0