29:e Oktober - Man vääänjer sig

Yaaao!
Var på sjukhuset idag igen. Fixade med lite såromläggning och sånt.
Tog bort de sista häftstiften. wah.
Det är ju så, att man vänjer sig vid allt.
Smärta, va fasen.
-It's not even twistin' me.

Har vart ute en hel del idag.
I höstslasket. I love it!
Fram med vantarna och raggsockorna! :D
Kollade in H&M, köpte en ny mössa och lite annat. ^^
Finns det nåt bättre än mörka höstkvällar?
-Det enda som fattas mig just nu är lite kärlek.

Nån att hålla i handen lixom.
Nån att lira guitarhero med å dricka kall öl.
Jag menar, jag är inte svår. Inte alls.


Men, usch.
Orka leta reda på nån. Hm.
Den här stan har ju inte världens utbud precis.
haha.



Just nu spelas Eagle Eye Cherry-Save tonight, den gamla klassikern. :P

There's a log on the fire
and it burns like me for you
Tomorrow comes with one desire..
to take me away,oh it's true

It ain't easy to say goodbye,
darling please don't start to cry.
'Cause girl you know I've got to go, oh
Lord I wish it wasn't so

Save tonight
And fight the break of dawn
Come tomorrow
Tomorrow I'll be gone
Save tonight
And fight the break of dawn
Come tomorrow
Tomorrow I'll be gone


Nejp, nu ska jag lira lite gura.
^^
I love life. :D
/E

Kommentarer
Postat av: Petter

elin du har min kärlek, jag menar, jag är säkert skit kass på guitarhero och har säkert jätte kalla händer eftersom jag röker, men va fasen...

2007-10-30 @ 22:40:04
URL: http://pettrow.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0