20:e Augusti - What's up?

-Hjälp!
Det är så mycket på gång nu.
Imorgon beställer pappa båtbiljetterna till oss, för honom, mig och bilen.
Över havet ska vi, till min moster och framtida "hemstad".

Har tittat på ikeas hemsida för nån skön och lättpackad sängmadrass också.
Ska sova i en säng som jag vagt minns ska vara allt annat än bekväm. :/
Och jag med mina ryggproblem.. Hm.. Det bådar ju inte gott precis. Så ni förstår..
Anyways, hittade ett litet och sött skrivbord jag tror jag ska köpa också.
Så jag får nånstans jag kan sitta i min ensamhet och bara plugga, plugga och plugga.  ^^

Anita och pappa är i vardagsrummet och måttar upp gardiner nu.
Det är ett jäkla liv alltså, syster är inte den som ger sig i första taget
och pappa har aldrig fel. haha.
Det är aldrig bråk hemma hos oss, trots väldigt starka och högljudda åsikter.
Rätt konstigt ändå.

Gardinerna ska sättas upp i stugan idag, det börjar bli jättemysigt där nu.
Det mesta är på plats, förutom toalettstol.. och eldstad..
Fast att den öppna spisen ännu ej kommit på plats tycker jag bara är skönt om jag ska vara ärlig. :/

På fredag ska jag har 20årskalas/hejdåfest för mig och mina kära vänner.
Ska grilla och spela kubb, och när de små timmarna närmar sig kanske vi drar vidare ut.
Har bjudit rätt många, fast tror att vi blir ett gäng på 30 pers kanske.
Haha. Undrar hur det skall gå.

På söndag planeras ett sista släktkalas i min ära. ^^
Brukar alltid sluta fira varandra när vi fyller 20.
Ska laga mat och ha det mysigt.
Tror vi ska vara i stugan, ska bli skoj, sist alla var där var det taklagsfest. :]

Yezz.
Snart kommer Karin,
tror vi ska titta på nån rolig film och bara hänga.
Kanske dricka en kopp te och prata om killar. hehe.


/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0