24:e Augusti - Family love

Har precis kommit hem från Kulla,
har firat min födelsedag med släkten.
Och vet ni vad jag kom på?
Gu vad jag älskar dom!

Fick ett skysst "läkarstartkit" med allt vad jag behöver.
haha.
Önskar ni kunde se det, dom är så finurliga! :P

Nu ligger jag i sängen och halvsover,
är jättetrött och borde egentligen göra allt för att vända tillbaka dygnet.
Snart börjar ju skolan och då måste jag banne mig stiga upp myyyyycket tidigare än jag nu gör.
Hrm..

Imorn ska jag uträtta en jäkla massa ärenden på stan.
Ska till banken, skomakaren och Kicks. :P
Sedan på kvällen kanske det blir en sväng till Åseda och min favo Lingha! ;D


Sov gott!
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0