8:e Juli - I used to move the world

Jag är så frustrerad,
frustrerad på mig själv.

Det känns som jag någon stans i röran av att vara till belåtenhet för andra,
tappat bort mig själv.
Det som gjorde MIG speciell.
Jag är nästan 20 år gammal.
Är det inte dags att finna sig själv?
Mitt "hundvalpssyndrom" måste sluta!!!!!
Varför i helvete ska jag vara omtyckt av alla?
Varför ska jag bete mig som jag TROR att dom vill att jag ska bete mig?

Hela dialogen är vriden,
jag ser det.
Men idag är en sådan dag.
Mina tankar finns det banne mig ingen rätsida på.

Det enda jag vet är att jag vill fortsätta med,
det som på något sätt gör mig, är  musiken.
Och min strävan, den kommer från och med nu vara att börja älska mig själv.
Jag är okey. Jag duger. Jag är lagom smart.
JAG KOMMER LYCKAS.

Vill Du vara en del i mitt liv, är du varmt välkommen in i värmen.
Men det är dags att jag slutar försöka vara någon jag inte är.


/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0