4:de Mars - Kristians ord

Jajaja det är lugnt jag bara hostar blod
(Men ta och skyll dig själv du varnades från första kyss)
Jaha tack, tack jag vet men ge mig mer

Hejhejhej på dig galler och medicin
(Åh nej åh nej du och ditt hjärta och din dramatik)
Olyckskorpar, svarta katter; schas på er, tyst!

Ut ur skrin, från mitt bröst och till din famn
Ut ur skal, min hemlighet vågade sig bli en viskning
Som visst betydde ingenting...
Visst betydde ingenting.

Ajajaj det är lugnt det är bara snara och stol
(Men ta och skyll dig själv du varnades från första illusion)
Ja tack, tack jag vet vi var visst på lek.

Hejhejhej på dig blåljus och ambulans
(Hejhejhej din idiot bättre lycka framför nästa lok)
Okok jag ger det ännu en chans.

Ut ur skrin, från mitt bröst och till din famn
Ut ur skal, min hemlighet vågade sig bli en viskning
Som visst betydde ingenting...

Du bekände du fått framtiden sänd i en dröm:
"Den är blommor, sol, explosion och evig sömn"
Och jag var full och försa' mig i en sång sällsamt banal
Och innan du stänger av;
Du är mig blommor, sol, explosion och kapitulation
Ååååååååh!
Men det betyder ingenting...

Jag menade ingenting
Det betyder ingenting
Jag brydde mig ingenting
Det gjorde mig ingenting
Det gjorde mig ingenting..
Hör du mig?! Ingenting!!


/Kristian Anttila-Ingenting, ingenting... Ingenting!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0