5:e Mars - Inget stoppar mig nu!

Inatt har jag sovit max en timme.
Sjukt vad kropp och hjärna kan va splittrade!

I vilket fall var det segt som apa att stiga upp vid sju och köra till Växjö,
tror jag tappade kontroll över ögonlocken ett par ggr på vägen.
Farligtfarligt!

Nu är jag iaf några steg närmre Polen och mina planer.
Har snackat med Skatteverket om personbevis,
fixat hälsokontrollen och ska till en Notarius Publicus på torsdag.
 Det ni!
Nu jävlar är det tummen ur.
Vad stoppar mig ?
-INGEEEEEEET! ;D



Nu är klockan 13:51,
snart är det dags att dra ner till Donken för ytterligare ett skift.
Har planeringen och uppställningen klar,
chefen har så fint påpekat att vi ska ha dessa redo när vi går på golvet.
Det är tydligen självklart att man ska göra dessa på sin fritid och inte få ett öre för det.
Helt normalt.
-NAAAAAAAAAAHT!
Men sedan är ju Donken relativt special.
Hatkärlek beskriver bäst min relation med det stället.

RMI är det som gäller idag,   -Rätt  Mental Inställning-.


/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0