26:e Maj - Vi rör oss, ni står still

Det finns verkligen folk som visar precis hur dom mår.
Ofta mår dom skit.
Skärsår, tårar, ångest.
Jag avundnas dem.
Jag avskyr dem.

Har byggt upp något av en vägg.
Masken kopplas på, muren går upp.
När jag mår som sämst, verkar jag som gladast,
för att jag är rädd att folket i min omgivning inte ska tycka om mig
om jag visar hur det egentligen är.

Sen finns ju de dagar då jag verkligen mår toppen,
och är tacksam för allt jag gått igenom.
För jag vet så jävla väl, att det här har stärkt mig.



Imorn ska jag till Linköping,
det är dags för nya kortisoninjektioner.
Tänk på mig brothas n' sistahs!
/E


Kommentarer
Postat av: Stéphanie

tänker på dig

2008-05-27 @ 11:22:21
Postat av: David

you are in my thoughts ;)

2008-05-27 @ 21:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0