28:e Maj - Anonymitet existerar inte längre

Det är rätt läskigt egentligen, 
vad man är utsatt på internet.

Jag menar, sök på mitt namn på facebook och du hittar hela min bekantskapskrets.
Där finns också bilder utlagda från varierande tidpunkter och lägen altså..
Vidare kan du hitta den här bloggen, med mina tankar och åsikter.
Söker du efter mitt namn på eniro får du banne mig fram både adress och telefonnr.

Den här infon kan man fan använda till allt möjligt.
Jag vet inte om jag känner mig trygg med det.. :/


Nu ska jag försöka sova.
Önska mig lycka till..
/E

Kommentarer
Postat av: Stéphanie

Det spelar egentligen inte n¨gon roll. för om det är nån som vill något någon illa så är sverige som en öppen bok ändå.. (L)

2008-05-28 @ 11:55:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0