10:e November - Lyxlägenhet

Åh, mamma och jag diskuterade möjligheten för mig att skaffa egen lägenhet.
Det vore bra, för min moster och hennes sambo har ett antal irriterande vanor.
(Föregående inlägg har inte så mycket med det här att göra, vill bara tillägga det. ;) :P)
Dom röker inomhus, har två tv-apparater samt radion på på högsta volym samtidigt osv..
Allt jag vill är att ha lugn och ro till att plugga..

Så jag googlade "mieszkania + wroclaw" och fick upp en jäkla massa fina förslag.
Att tilläggas är att jag blivit rätt bekväm i det centrala läge jag nu har
och vill verkligen inte behöva åka till och från skolan flera timmar varje dag.
Hm. För att få en hyffsad skysst lägenhet behöver man lägga runt 1500 zl (multiplicera med dryga 3 för att få sek.)
och det är en rätt häftig summa tycker jag. :/ :(

Hittade den här pärlan för 2200 zl/mån.
 
mmmmmmGe mig!mmm

Så grymt centralt, bara några hundra meter från rynek.
GE MIG!
Haha.. Dream on! :P

Nä nu ska jag plugga!
Har praktiskt anatomitenta på torsdag
och sedan teori på måndag. :(
-Hjeeeeeelph!

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0