11:e November - Back to the 70's!

Idag sken solen, det märkte jag när jag klev utanför portdörren,
-första gången på fyra dagar!

Inte konstigt att jag vart lite deppig och hängig.
Pressen av studierna + dålig luft & 0 sol = dömt att misslyckas,
en ekvation jag lyckades att lösa nu den här långhelgen.

På spårvagnshållplatsen såg jag kille med jäkligt skyssta byxor.
De var ett par riktigt gröna, utsvängda manchesterbyxor.
Kändes lite back to the 70's :D
Han såg cool ut faktiskt.
Hahaha.


Karin skickade den här länken till mig nyss..
Kolla in!  ;D
Får sjukt många flashbacks alltså!
http://www.youtube.com/watch?v=PzAFB9V28jw&feature=related


Nu ska jag plugga anatomi.. :/
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0