13:e November - Boooyaah!

Jag klarade muntliga tentan just fine.
Är skitglad! :D
Wiie!!

Fick ett ben i näven.
"What kind of bone is this" ?
- Radius
"Left or right" ?
- Left
"Are you sure" ?
- Yes..
"Why" ?
- Well.. Beacuse of.. bla bla bla.. blablabla'aaa..
"100%" ?
-Eeeerh... Yeeees..

Det där scenariot upprepades tryga fem ggr,
sedan fick jag förklara för honom hur ryggraden såg ut,
och varför..

Han är rätt rolig egentligen, Professor Marek..
Han har min fulla respekt!
Efter Mor och Far är det Anatomiprofessorn jag respekterar mest här på jorden!
hehe.

Nu är det dags att förbereda sig inför teorin på måndag då..
-Ladda om kanonerna älskling,
än är inte slaget vunnet!

;D




Jag saknar Karin..
Och Gurra!!
Det svettiga dansgolvet på Vetlanda Stadshotell
och de softa efterfesterna på Klostergatan..
I LOVE YOU!

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0