30:e November - En känsla jag knappt känner igen

Helt sanslöst hur någon jag inte direkt känner kan få min mage att pirra.
Pirra sådär underligt, känner mig plötsligt så energisk och glad!
Jag tror jag är.. kär eller nåt?
Det tar emot att säga det, man.. Vad annars kan det vara?
Någon sorts förälskelse, eller snarare begaistring!

Är så fascinerad av honom.
Han är smart, snygg, begåvad, energisk, säker i sig själv utan att vara odräglig.

Vi har pratat ett par gånger men inte mer än så.
Haha.
Nä fy vad jag känner mig töntig!
^^



Lyssna på:
http://www.last.fm/music/skilllevelsix


"I see you standing over there
you play his games 'cause he don't care
it's kinda hard not to stare
'cause i know you're going to want me
c'est la guerre

so while you're waiting i'll be breaking other hearts on the floor
don't waste my time for nothing, i need something a bit more
i guess the situation's complicated by time
'cause you're the only one fixated upon by my mind"







/E

Kommentarer
Postat av: Zandra

du är inte töntig! :D fan vad kul! tell me more!

2008-11-30 @ 21:21:10
URL: http://glasruta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0