4:e November - Fegisklipp

När jag klev in på frisörsalongen blev jag mött av en stor, mörkhårig kvinna.
Hon såg ut att vara tagen direkt från en dålig Vim reklam och min omedelbara reaktion var att vända mig om vid dörren.
Altså, bara det var ju pinsamt.
Hur som helst skrotade jag mina vågade "klipp-håret-modigt-kort"plan redan vid entrén. :/
Man vill ju lixom att stylister ska se koola ut!
Då vet man ju att de kan sin grej lixom, lite som advertising av sitt eget arbete..
Inte sant?

Nu sitter jag här med min vanliga tråkiga frilla,
fast sjukt dåligt klippt!
Blev sådär förbannat ledsen och irriterad när jag såg hur hon högg med saxen i mitt hår.
Arrrrh!!
När jag kommer hem i jul ska jag gå till Salong Team och be om en tid hos Emma..
Henne litar jag på! ^^

/E


Kommentarer
Postat av: Gurra

Hehehe... lite jobbigt läge=)

2008-11-04 @ 23:57:57
Postat av: Zandra

det gör du rätt i! polska frisörer alltså, hahaha!

2008-11-05 @ 12:26:55
URL: http://glasruta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0