11:e Oktober - Prinsessor

Säg får jag nånsin träffa dig eller, eller kanske har du gått mig förbi.
För jag vet att du älskar mig, annars stämmer du inte in på min filosofi
Du som skrattar lika mycket som jag, och du som är mild o god o generös
och du som tycker precis som jag, å som inte försöker vara så överseriös

Jag vet, jag vet, jag vet det finns inga prinsessor
ändå drömmer jag lite till, ja jag drömmer lite till.
Så jag nästan tror att du finns, ja jag drömmer lite till
o jag drömmer som jag vill.
För om det finns prinsessor så måste jag bli en prins.


Lars Winnerbäck - Prinsessor



Sjukt bra låt,
och visst är det så man känner!


Tack vare ett antal personer är jag numera inne i en "Lasse-fas" igen.
:)

Nu blir det anatomiplugg i ett par timmar,
sedan ett par öl med vänner.
Härligt! ^^

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0