2:a Oktober - Oexisterande självdisciplin

Åh!
Nyligen tipsade en klasskamrat till mig om världens bästa internetsida.
En sida där man kan hitta i princip varenda tv-serie & varenda film nånsin gjord.
Underbart!
och..
FRUKTANSVÄRT!!

Fanfanfan,
nu sitter jag ju bara här och tittar på meningslösa gamla avsnitt av Top Model,
och jag kan inte sluta!

arrrh..
hjärnan säger:
Gör nåt!
Öppna Kemiböckerna för fan!
Rita av en ryggrad!
GÖR NÅT VETTIGT!!
Men fortfarande laddar jag ner nya avsnitt av den där patetiska serien,
i smyg för mig själv.
Jag har sååå dåligt samvete!

Känner mig liten och dum.
Vad har jag gett mig in på?
Är jag verkligen tillräcklig för det här?
Hjälp!

Imorgon ska jag inte titta på ett enda avsnitt.
Imorgon ska jag plugga både kemi och anatomi.
Ja för tänk att jag ska det!


/E

Kommentarer
Postat av: Zandra

hörrdu! du är inte otillräcklig!!!! du fixar det här hur bra som helst<3 det har ju bara precis börjat, snart kommer du in i det igen! (och det finns faktiskt inte oändligt många avsnitt av top model så dom tar slut nångång) haha :P

2008-10-03 @ 09:06:21
URL: http://glasruta.blogspot.com
Postat av: Anita

Så sant som det är sagt Zandra!! Dom är inte oändligt många... dom tar faktiskt slut!! Så ingen fara på taket... det finns inte hur många säsonger som hellst!! Du ordnar dethär!! puss och kram!

2008-10-07 @ 22:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0