13:e Augusti - Chocolate chip cookies

Mina chocolate chip cookies ^^



Jag älskar att baka, men bara när resultatet blir bra. :P
Första satsen jag gjorde förut idag blev inte som jag tänkt mig.
Alldeles fyrkantiga och mjuka.
Blev lite carried away och gick efter polska mottot "more is more",
jag menar, tre sorters choklad och stora kluttar deg.
Ämnat att misslyckas! :/ :P

Gav mig inte utan gjorde ett försök till.
Denna gången rullade jag in degen i plastfolie och lade in den i frysen.
Skitmycket enklare att få skyssta runda kakor! ^^
Miiie!

Nu blir det ett avsnitt Buffy och sen ska jag sova.
Imorn ska jag överraska grannarna med goda och framför allt runda kakor.

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0