31:a Augusti - Minnesplats för M.J.

Mitt på Plac Solny i Wroclaw



Var ute på promenad genom Wroclaw idag med en söt tjej som skall börja första året, vi gick förbi Plac Solny.
Där, mitt på det lilla torget fanns en minnesplats fylld med blommor,
ljus, kransar & idolbilder i Michael Jacksons minne.
Så fint!

Hoppas att jag hjälpte till lite och gav bra svar på  hennes frågor och funderingar.
Vill ju att de nya ettorna skall trivas och bli lika väl mottagna som jag blev! ^^
Det är så viktigt med sammanhållning, speciellt när man studerar i ett främmande land.
Inte är det ju lätt att ensam bearbeta alla nya intryck,
det är rätt mycket i vardagslivet som är annorlunda här i Polen.

Nu ska jag käka upp resten av min kalla pizza och plugga vidare.


Kommentarer
Postat av: Nada

åh så fint, saknar plac solny i såna stunder.

2009-09-01 @ 14:52:59
Postat av: Hilla

Tack! Du hjälpte mig jättemycket faktiskt! Jag blev inte så skrämd av det du sa, men de de här andra tvåorna sa..;S Hoppas du får en underbar födelsedag! Kram

2009-09-02 @ 10:15:35
URL: http://hillam.bloggspace.se
Postat av: Elin

Åh söta Hilla!

Lyssna inte allt för mycket på de andra.

Klart det stundas många hårda månader,

men det är du ju med på. ^^

Du kommer ha ett jättebra år också,

kommer lära känna massa nytt härligt folk & en ny underbar stad! :)



Tack för gratulationerna på min födelsedag också föresten!

Kram på dig!

2009-09-04 @ 20:30:33
URL: http://hanssonelin.blogg.se/
Postat av: Rasha

Länge leve Michael! Ham kommer alltid finnas i mitt hjärta, musiken lever i min själ:) Elin du e så jävla grym, hjälper alla vilsna själar, jag känner igen mig själv, så gött att ha folk som vägleder en och ger bra tips, så som Susanna gjorde för oss. Ser fram emot det kommande året. Ses snart, och du jag tror nog att jag jobbat lite med mitt temprament i sommar. Så kommer inte blåsa upp som ett åskmoln på histologin lika ofta...hehe, tack för lugnande blickar:)

2009-09-15 @ 10:57:19
Postat av: rasha

temperament..

2009-09-15 @ 11:00:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0