24:e Februari - Krig!

Det är krig innuti min kropp
och i mitt sinne!

1. Jag vill att mitt imunförsvar ska steppa upp och fixa den här förkylningen.
2. Klarar inte av mer snö nu, det kanske ser drömmskt ut och romantiserar hela staden
men det är kallt och blött och jävligt! [Mina sneakers klarar inte av mer blask heller hälsar dom!]
3. Ensamhet i all ära, men visst skulle det vara skönt att dela sina frustrationer med någon utan att känna sig jobbig.
Buaaah!

Kan nog hålla på såhär ett bra tag till,
men det tänker jag inte göra.
Skall nu försöka kanalisera min irritation till något bra istället.
Sacral plexus here I come!
-Tummen upp!

;]


The Oh


/E

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har bestämt att jag är frisk nu (fast jag snorar endel) annars är det bara lite resthosta som är kvar... och huvudvärk. Men nu är jag frisk. Förkylning stick och brinn! Hälsa den det!

2009-02-24 @ 13:28:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0