26:e Februari - Zombie dreams

Kom på att jag inte berättat om min sjukt läskiga zombiedröm jag hade ett par nätter sedan!


Det är mörkt ute och jäkligt kyligt, vi är framför en jättelik tegelstensbyggnad (alá anatomibyggnaden här i Wroclaw).
Jag irrar runt och plötsligt dyker otaliga sneslaktade zombies upp! Dom är ÖVERALLT!
Dom får vittring av mig och jag försöker rymma in genom bakdörren. En grådassig zombie får tag i mig och biter ett jävligt saftigt bett i min överarm. Jösses! Hjälp!! Halvvaken är det enda jag känner är att jag vill springa in till mammas och pappas sovrum för att få tröst, men är fast i drömmen och springer runt, samtidigt som min hud får en grön nyans och ögonen blir blodsprängda. Såret på armen klär mig plötsligt och jag är en levande död.

Vaknar kallsvettig och inser att jag inte har varken mamma eller pappa i närheten,
känner mig allt lite smått ängslig och ensam och grymt liten här på jorden.


Idag kom jag fram till en möjlig anledning till den här skumma drömmen.
Det måste ha någonting med alla lik jag ser var och varannan dag att göra.
Senast idag såg jag en man avskuren vid höfterna.
Altså, livet som läkarstuderande i Polen är rätt rått.
Jag kommer nog vara ärrad för livet,
-Zombiedrömmar var natt!



Monster Bash, ytterligare en barndomsfavorit.  Har nog banne mig kvar den på diskett där hemma. 8]


Hoppas på glada drömmar nu (Eller åtminstonde något med vampyrer. -Them I can handle!),
Godnatt!
/E

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag hade oxå en dröm häromnatten -jag drömde att jag var på Mc Donalds och blev uppäten av en hamburgare!!

2009-02-27 @ 13:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0