16:de Januari - Tired of trying

Är så jävla trött nu,
trött på att försöka överbevisa mig själv!
Är trött på alla strebers.
Trött på att de hela tiden låtsas när jag själv står ärlig framför dem.
Trött på dom som anser sig vara bättre, utan att de ens vet om det.
Trött på att misslyckas fast jag ger det all min tid och energi.

Vad mer kan jag göra än jag gjort?
Vad i hela jävla världen gör jag för fel?!
Baaah!!
Jag vill bara hem nu.
Ligga i min underbart sköna säng utan att behöva stiga upp,
vill göra saker för att jag tycker att det ska bli roligt,
inte för att jag MÅSTE.

Det är fan lyx mina ärade combrads.
/E

Kommentarer
Postat av: ita

Käraste syster,

... här är tricket. ATT vara stolt över sig själv. Gilla dig själv. Och att när du arbetar tänka, ATT NU GER JAG 100%, inte jobba nästan - UTAN 100%. På så sätt kan du inte bli missnöjd med din insats, för du har gjort allt du har kunnat. Man kan inte göra mer än 100%. Lev och plugga i NUET. Inte kring hur det var igår, eller vad som sakll komma imorgon... och framförallt inte i att "det kommer inte att gå" ... för "att gå" är sen, inte NU. NU = 100% ... om det så varar för en halvtimme på tåget eller för en eftermiddag på biblioteket. Man kan aldrig göra mer än sitt bästa. Var stolt över din egen insats och var inte någon annans fotboll. Deras ångest är deras ångest och din är din... men du har gett 100% och det är det, bara det, som räknas. Att du har gjort vad du kunnat! ... sen blir det som det blir.

DU ÄR BÄST SYRRAN!! (dom andras syrror tycker också att deras syrror är bäst, så oroa dig inte för dom)

PUSS PUSS PUSS!! ... Jag tror på dig!!!

2009-01-17 @ 12:31:41
Postat av: Zandra

hörrdu :( jag håller med anita! du är bäst och du kommer fixa det här! du kommer bli världens bästa läkare med fetaste jävla lönen! och du är bättre än de där andra, för vet du? jag vet det.... <3

2009-01-17 @ 14:31:29
URL: http://glasruta.blogspot.com
Postat av: Pamela

Åh, vad jag känner igen mej. Kunde ha skrivit det där själv!

2009-02-04 @ 15:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0