7:e Januari - UB 24/7

Har praktiska delen av anatomitenta nr 2 imorn..
Skall bli intressant.
Är jättejättenervös,
men.. Kan banne mig inte göra mer än jag gjort nu sedan jag kommit hem till Wroclaw igen.
Jag har ju inget liv, och Universitetsbibloteket är mitt andra hem.
:/

Gjorde ett besök på posten idag,
för mammas väninna bad mig om en tjänst.
Fyhelvete vad sega och otrevliga personalen är på det stället!
Stog i en stillastående kö i över 30 minuter,
När väl personen framme vid kassan fått sin hjälp stänger tanten sin lucka.
Och inte förän 10 minuter efter det kommer nästa ädla dam för att hjälpa resterande kunder (Vi var nog banne mig 10 pers i kö!)
Varför är de så förbannat bittra?!


Mina älskade hörlurar gick sönder idag.
Jag sörjer dem. :(


/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0