17:e Juli - Music Memories

Sitter här i min säng och lyssnar igenom Lasses Daugava..
Om du lämnade mig nu.. Shit asså, jag får rysningar och är nära till tårar.
Inte nödvändigtvis för att låten är det bästa han gjort.
Men för att jag har minnen till just den här låten.

Tänker på två av mina närmaste vänner & deras relation,
hur vi stod i publiken på Hultsfred förra veckan och sjöng så vi blev hesa och rossliga.
Tårarna rann då. Och är påväg nu.
Det är konstigt hur musik kan väcka gamla minnen & göra känslor så mycket starkare.

När jag hör Melodie MC så pickar hjärtat som om jag gick på mellanstadiet och jag minns hur gärna jag ville vinna den där limbotävlingen.

När Creed plötsligt spelas så minns jag gymnasietiden och spelningarna jag och Jonathan hade. Kärlek och stagefright. ^^
Saknar allt det där, tiden innan olyckan och lyxen att inte behöva oroa sig för någonting. ;/

Jag tror att när jag hör SMK så kommer jag tänka på den här tiden i mitt liv.
En tid då jag sakta men säkert växer upp. Mognar till. Finner mig själv och kanske kärleken. ;P
[Man kan ju alltid få hoppas! ;}]

20 år gammal eyh? ;P



/Elin

Kommentarer
Postat av: Nada

åh elin tack för att du fick mig "återupptäcka" den låten (om du lämnade mig nu). så fiiin.

2009-07-17 @ 21:51:28
Postat av: Anna

åh elin, gud va fin du ar!

får också rysningar nar jag tanker på det. kommer aldrig glømma kanslan jag fick nar han spelade den låten. :)

alskar dig!

2009-07-23 @ 09:20:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0