10:e Juni - Good luck plz!

Arh,
det är dags nu.
Ska just dra iväg till skolan.
Är inte allt för optimistisk för det här,
men det är ju en chans jag måste ta!
Har ingenting att förlora på att göra ett försök på practical exam.

Känns som att tre dagar på att plugga in ett års anatomi är påtok förlite.
Tro det eller ej!
Haha.

Jaja.
Nu är det multitasking på G här hemma.
Skriver till er,
tar på mig skorna och lyssnar på peppmusik samtidigt som jag rabblar muscles of the back.
-Tummen upp för mig!





Önska mig lycka till och håll alla tummar ni kan hitta är ni snälla!
Jag lär behöva det.
/E

Kommentarer
Postat av: //a.

Hur gick det för dig?

Jag har skaffat en ny mobiltelefon, men dom aktiverade den inte åt mig som dom sakgt så nu kan jag inte ringa upp dig för att höra efter!

Gick det vägen? ;)

2009-06-11 @ 19:55:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0