2:a Juni - Syster

Jag är så sjukt stolt över min syster,
världens bästa syster!
Nu i dagarna blir hon klar,
finito,
finished med studierna.
Anita Hansson, numera fullfjädrad arkitekt!

Jag vill också!
Det enda jag kämpar för nu,
klara av de sista tentorna och sätta punkt för första året.
Ett år kantat av ångest, stress och känslan av att vara otillräcklig.
Wonderbar!

[Det är en lite bitter dag idag, hoppas det är okey med er.]
Har tittat på True Blood, en serie precis i min smak.
Kolla upp den om ni har tid! ^^
Nu ska jag plugga vidare & lyssna på Kasabian.



Ciao!
/E

Kommentarer
Postat av: Lina

Hej! Jag hittade din blogg på facebook via en grupp för medicinstuderande i wroclaw. Jag ska antagligen börja där till hösten och jag är sjukt nervös... jag har lite frågor till dig, det skulle vara dösnällt om du mejlade mej på [email protected] (om du hinner)



Hur många är man i varje klass?

Är det många som hoppar av?

Är det lika jobbigt som det verkar??? Alltså är lärarna superduper stränga?

Hur är wroclaw som stad? är det mycket studenter? Är det en trevlig stad? Är det lätt att hitta? ^^

Bor man alltid två och två? Har man eget badrum?

Jag är 25 år, är det många i min ålder eller är de flesta som börjar yngre?

Läser man tillsammans med polackerna?

Är det långt från där man bor till själva skolområdet?

Finns det en flygplats i wroclaw?



Mvh Lina

2009-06-04 @ 10:45:07
Postat av: Lina

Ja just det, en fråga till :)

Träffas man här i sverige innan man åker ner till polen? Jag söker via Dr Barbara jedlinska och slection commitee i malmö. Hon pratade nåt om nån sittning?? vet du vad det är?

2009-06-04 @ 10:57:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0