1:a Mars - Irritation

På hög nivå just nu..
Jösses.
Jag gnisslar tänder!
Då mina vänner klär på sig rollen av besserwissers och "know it all"s blir jag förbannad och stött.
De måste tro att jag är mentalt efterbliven eller kalasdum!

Det är ju inte som att man vill bli omgiven av sådanna vänner hur länge som helst.
För jag njuter inte av att bli nedtryckt.


Visst är det så att alla människor glorifierar sig själva och irriterar sig på alla andra.
Dom är si dom är så,
men nu undrar jag..
Hur fan är jag?
Är säkert ett solklart irritationsobjekt hos någon annan.
Sånt är livet.
Allas vän är ingen vän, som min mamma skulle säga.


Dagens musikval har mestadels varit The Clash,
men i eftermiddag blir det ratm,
 so enjoy!




/E

Kommentarer
Postat av: ita

Du glömde ett s ... ;)

puss

2009-03-01 @ 20:25:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0