3:e Mars - Bibloteksdag

Tisdagar är bibloteksdagar. Chilldagar.

Tog sovmorgon och lallade mest runt imorse,
drack te & pratade med mosters sambo.
Duschade och fönade håret,
det är så skönt att inte behöva skynda någonstans!
Packade väskan och tog spårvagnen ner till stan.
Entrade mitt andra hem och.. tja..
Där har jag praktiskt taget suttit sedan dess
kom hem för dryga halvtimmen kanske.

Jag var så fräck att jag faktiskt struntade i anatomin.
Har lite dåligt samvete för det,
men fick massa embryologi och histologi gjort,
det är ju tummen upp.
Skall läsa lite om lungorna nu innan jag går och lägger mig,
men först ska jag spela gitarr. ^^

Vill att rösten ska komma tillbaks nu,
så jag kan sjunga också.
Jag saknar sången.



/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0