1:a Maj - Välkommen till vår bygd igen

Igår var det valborgsfirande med blandat folk hos ett par sköna kisar.
Jag drog med guran, men det blev inte så mycket spelat,
många hävdade att de var för fulla för att ens göra ett försök.
Men, njää. Tycker nog inte att det är anledning nog. ;P
Hur som helst var det en lyckad kväll,
och tänka sig att jag var på vippen att stanna hemma och bara uggla.
Blää!
^^


Idag har jag haft sillmorgon och en god förmiddag.
Framåt 12 tiden mötte jag upp Kasia och vi drog till Starbucks för att ta en kaffe.
Vi fortsatte vidare och hittade en skön dunge i en Park på andra sidan Odra.
Där satt vi mest hela dagen och pluggade.
-Grümt härligt!

ParkpluggParkpluggMin nya vän ^^Adam and Eve


Imorgon skall vi göra samma sak.
Vem vet, man kanske får lite färg på de bleka benen,
och om inte det, så i alla fall frisk luft! ;P

Nu är jag megajättemassa trött,
så godnatt på er ärade vänner!

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0