20:e Maj - Intelektuell torka

Jag har blivit mästare på att spara tid.
Väljer precis rätt genvägar, planerar mina färder till och från skolan&bibblan
[Praktiskt taget de enda platser jag vistas på nu i tentaperiod],
är såpass stressad att jag inte känner av hunger något vidare
och därför missar jag måltider.
Som följd av de missade måltiderna blir det inte lika stora behov av toalettbesök.
[Otroligt bra sätt att spara in tid på, verkligen!]

Sitter uppe mestadelen av nätterna och pluggar
[Huruvida dessa studietimmar är effektiva eller inte kan jag inte uttala mig om, tyvärr ;/]
och blir tjurig på mig själv för att jag inte är fit nog att stiga upp då klockan ringer.
[Hade snoozening varit en OS-gren så hade jag varit världsmästare!]

Med svart kaffe, Red Bull, choklad och chilinötter som bränsle klarar jag av mina otaliga timmars studietid på bibloteket varje dag.


Jag inser ju själv hur tokigt det här är och hur dåligt jag mår av det.
Behöver jag ens nämna den intelektuella torka jag känner av?
Den fysiska närhet jag saknar?
Avsaknaden av ett privatliv och alla de sjuhelvetes fester jag missar varje helg?

Jag bara hoppas, önskar och ber att de kommande veckorna går vägen
och att årskurs två av Med-school i Wroclaw kommer blir något lindrigare.


Följande bilder är tagna på bibloteket [såklart],
under en välförtjänt toapaus.
-Höjdpunkten på dagen!
;P


Ella på toa
Jag under det efterlängtade toabesöket xP Som förmodligen helst skulle vilja vara anonym när det gäller den här bilden. mohahah!



/E


Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj oj oj!!

Kosten månste nog förändras hjärtat!!

2009-05-21 @ 10:21:50
Postat av: LILO

haha najsiga bilder :P

2009-05-22 @ 03:03:22
URL: http://hejulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0