29:e Maj - Tredje gången gillt

ul. Pomorska.  Stog mitt ute i vägen och fotade den här bilden,   höll på att dö på kuppen! ^^


Idag blev det många inlägg.
Känns som att jag lixom måste kompensera för de dagar jag inte skrivit
och när jag strosar runt här hemma så kommer jag på mängder med saker jag vill dela med mig av till er.

Som tillexempel de första sakerna jag riktigt reagerade över här jag flyttade hit ner till Wroclaw.
[Det är snart ett år sedan, helt sanslöst ^^]

# 1 - All hundbajs på trotoarerna!
Jag menar, jösses! Jag har aldrig sett så mycket bajs på så kondenserad area.
Nä, det är lögn, visst har man kikat ner i bajjamajjorna på Hultan av misstag.. men erhh.. Det hör ju inte hit.

# 2 - Sopnissarna här i stan har gula reflexvästar och på baksidan står det med stora svarta bokstäver: TRANSFORMERS
Och har man riktig tur, så kan man rent av få se en Transformerssopbil! Den är gul, och sjukt ball.

# 3 - Sotarna här i Wroclaw har riktigt skyssta uniformer, i denna uniform ingår en svart höghatt.
Hur koolt är inte det?! ^^ Dom cyklar också. På sina sotarcyklar. Askalas!


Det får nog räcka med tre idag, för snart är klockan ett.
Och jag vill vara pigg och glad på bibblan imorn,
det är ytterligare en heldag med neuro som gäller.
Tjoho!

Men jag lovar att hålla utkik för extraordinära ting här borta i Polen,
som jag kan dela med mig av till er, ärade läsare. :]


Godnatt & sov gott!
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0