20:e November - Always like this

Nu har jag rännt runt och fixat papper hit och underskrifter och stämplar dit.
Tänkte dra till Urzad Wojewodski med mina slitna dokument och försöka få den där sista underskriften,
så jag kan ge alla hundratusen papper och kopior av viktiga dokument till skolan.
Hoppas att det ska vara en done deal sen.
Mjäp!

Angående internet i lägenheten,
näääääääääääääääääääääääääääääääjp!
Har snart väntat i 2 månader på att det ska hända något.
Helt sjukt!
Det värsta är ju att vi skrivit under och är bundna till den där jävla leverantören i två år!
It better be good när vi fått det,
jag tänker inte vara en god kund annars.
Grrrr!!! :@

Ska snart dra iväg till campus för att gå på ett möte som MSF utland anordnar.
Alltid bra att få lite info om vad som kommer att hända med oss när vi gått ut vår utbildning. ^^

Det är sjukt härligt väder i Wroclaw idag,
15 grader varmt, solsken och blå himmel.
Livet är gott! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0