24:e September - Sömnpaus

Sov 2,5 timmar natten till idag,
så här sitter jag framför datorn och böckerna med ögonlock tunga som sten.
Skrev den 3 timmar långa tentan idag,
den vart lika sanslöst svår som jag anat.
Det var ingen som fick över 70. [Max var 120]
Fick i alla fall den poäng som krävdes för att komma till den muntliga delen av exam
som hålls imorn kl 08.
Har 167 punkter att gå igenom tills dess.

Men just nu kan jag inte tänka klart.
Pratade i telefon med en vän innan,
fick inte fram nåt vettigt utan bara jiddrade.
Min hjärna behöver en sömnpaus och det är precis vad jag tänker ge den.

Fram till kl 23 ska jag sova nu. Wow. !


Kommentarer
Postat av: Nada

BRA att du fick det som krävdes för en oral (tänk hur grym du är), du är på väg åt rätt håll :))) och hur lång tid och möda detta har tagit, kommer det vara värt det!

2009-09-25 @ 01:05:31
URL: http://nadalaz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Man MÅSTE sova!! Annars får man inte ut det man stoppat in i hjärnan!! Lyssna nu! PUSS! //A.

2009-09-26 @ 15:53:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0