4:e Februari - ABC B&B

Hej hopp!

Har precis bokat ett rum på ett bed & breakfast i Dublin för mig och Viktor.
I påsk drar vi dit. :) Ska bli massa kul och grymt mysigt!
Hoppas på att våren dragit igång då. Jag menar, det är ju ändå i april. ;P
(Man kan väl få hoppas på sol och krokusar i vart fall :})

Pappa har köpt sig en ny basförstärkare.. En sådan där med rött ljus som blinkar i takt med vad man spelar. (Har för  mig att du hade en sådan, Emy..)
Ett jävla drag vart det i den. Far är glad, det ser jag.
Då är jag också glad. ^^

Dessutom är jag numera inte längre oskuld på blodprovstagningsfronten.
Fick pumpa ut fyra rör på en stackars kvinna. Det gick bra och jag vill göra det igenigenigen! :P
Fasar lite för att min praktik skall ta slut, har haft så roligt och lärt mig kopiöst mycket!


Ska lägga mig i sängen nu och bläddra lite i min kopia av "the devine comedy",
skall göra ett försök till på att plöjja igenom den.
Kanske går det bättre den här gången än förra. Några år har ju gått och jag har förhoppningsvis blivit visare. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0