7:e Februari - Overload

Det slog mig just att det redan är den 7:e.. Vi är en fjärdedel in i månaden redan,
har bara en vecka kvar på praktiken och flyget tillbaka till Polen går på lördag.
Jösses vad tiden går fort!

Är aningens illamående idag. Det måste bero på gårdagens strapatser,
så jag får svälja den här kakan hel. Mitt eget fel.
När skall jag lära mig?? Jag svär på att jag aaaaldrig mer skall förtära alkohol.
Inte är det första gången jag bittert muttrar det där för mig själv. tss.

Hur som.. Det är alltid lika roligt att träffa gullkornen!
Så, in the long run vare nog värt't!

Har börjat utblida mig själv med klassisk litteratur.
Tycker lixom att det är nödvändigt att känna till och ha läst vissa skrifter.
Påbörjad och längst upp på min läslista just nu är "Pride and prejudice" av Jane Austen. :}
Vem älskar inte en god kärlekshistoria när det är grått och kallt ute?



Jag och Karin <3


Snabb, så snabb! ^^


<3






Kommentarer
Postat av: Nada

åh den har man läst måånga ggr :)

så gullig du e på bilden förresten Elin!

2010-02-07 @ 21:22:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0