12:e Juni - Tropiska Polen

Det har verkligen varit tropiskt väder här hos oss den här veckan.
Var påväg till min moster när det plötsligt började ösregna, bara sådär,
rakt av!
Jag trotsade dropparna (som var stora som enkronor)
och lyckades bärga med mig ett kilo egenodlade jordgubbar hem.
Just nu blixtrar det och åskar så jag får ont i öronen.

Förhoppningsvis blir det lite svalare framöver.
Det vore bra för studierna iaf.
Jag har varit som en enorm sengångare i värmen!


Imorn ska jag baka paj igen! :D
Tjoho!

Tillbaks till plugget,
ciao amigos!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Visst är det ascoolt när det åskar i Polen! Det är ta me' tusan regält. Man kan typ inte höra sådan knallar i Sverige! Hoppas pajen blir kalas! KRAMAR!! och snart ses vi! PUSS.

2010-06-13 @ 13:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0