1:a Mars - Muffinsbak

Står i köket precis just nu.
Har bakat en plåt med muffins ,det luktar gottgottgott. :]
Plåten blev inte så stor.
Av en satts som skulle ge 12 "amerikanska muffins" blev det 7 styck deformerade mongomuffins.
En ser ut som en stjärt,
jag förstår inte hur det gick till..

Dom är nog goda i alla fall.
Blandade ned banan, riven ingefära & dulce de leche.
Det som låg och skräpade i kylen helt enkelt. :P tss.
Helt ärligt så låg dulcen och skräpade.. Viktor och jag gjorde den här om dagen.
Sötad kondenserad mjölk på burk som kokats i fyra rackarns timmar.
Skitlätt, skitgott. Skitdrygt att göra.
Menar mest att det är drygt för det tar sån tid. :/
Men.. Gott var det! :)

Hur som helst är det som vart kvar numera nedvispat i muffinsen. :}


Dom är ingen fröjd för ögat precis,
mina muffinsar.






Kommentarer
Postat av: Anita

Dom är ju fina som tusan! Kul! Jag åt polsk torrmjölk med sked när jag och Anja lekte om sommrarna!! Eller så hade jag lite i en skål och åt med fingret, det fastnar ju rätt bra - överallt - minnst sagt! =)

2010-03-03 @ 20:10:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0