25:e Oktober - Hjälp

Jag har brunnit.
En simpel mening, ett starkt verb. Varmt. Hett. Ont.
Jo, det är ju så. Dryga året sedan olyckan men det känns fortfarande som igår.

Första omgången med operationer har nu satt igång.
De senaste två veckorna har jag varit under kniven tre gånger.
Imorgon ska jag tillbaka för ytterligare en omgång.

Läkarna har opererat mig med en ny teknik,
Integra heter den.
Jag har konstruerad läderhud fastsatt vid mig,
gjord av hajbrosk. Haha.
Ett annat faktum som jag ofta skrattat åt är min konstanta följeslagare och skugga.
-Min v.a.c.
En pump jag måste bära med mig överallt,
ironiskt nog heter den freedom.
Den låter som en kaffekokare. En lång slang går från halsen till maskinen.
Ser jävligt spacead ut. Ni skulle se. ;)


Men..
Jag är inte bitter.
Inte varje dag ialla fall.
HAHA

Grejen är bara att den här skiten sinkar ner mig.
Jag vill bort från stan NU!



/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0