13:e April - Ledig helg, halleluja!

Helgen har vart grym skön,
har haft tid till att festa, spela nintendo & sova.
Det är det enda jag behöver i mitt liv för att må bra.
typ.
pause.
not.
hade vart nåt med lite kärlek också. :/

Träffade "the man" idag, över en kopp the.
Måste säga att jag är lite bitter.
Det var en killkompis till mig som uppmärksammade mig på att mannen i fråga har tid och ork till ALLT annat,
förutom mig.
Hm, vill inte vara en kärring ang. det här.
Men det gör ju ont. Skitont.

Jag vet att jag har planer som gör att jag inte kommer vara kvar här i stan så mycket längre till.
Men betyder det att jag idag och imorgon och dagen efter det ska behöva gå runt och känna mig så ensam som jag gör nu?
Jag orkar inte med det.
Bara tanken gör mig gråtfärdig.



Så snälla, finns det NÅGON där ute,
lika nördig och ensam som jag,
hör av er! ^^



/E


Kommentarer
Postat av: Anonym

känner precis som du Misco

2008-04-13 @ 23:20:27
Postat av: Stéphanie

Ja, jag men jag är tjej och jag är inte gay^^

2008-04-16 @ 11:24:32
URL: http://stephaniebirgersson.blogg.se
Postat av: David

Ensamhet är sannerligen inte lätt. Det verkar alltid drabba dem som minst förtjänar det, vilket din text är ett tydligt tecken på.. Jag kan inte säga annat än att jag vet hur du känner dig och att jag hoppas att din ensamhet snart är ett minne blott! Försök se detta som någorlunda uppmuntrande från en annan ensam nörd, och kom ihåg vad Monty Python-killarna sa: "Nobody expects the Spanish Inquisition"

2008-04-21 @ 19:15:41
URL: http://crazydawe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0