29:e April - Du tror du är så jävla grym

- Men det är du inte!



Man går omedvetet runt med tron om att ingenting kan hända en själv.
För det gör det ju aldrig.
Punkt.

När en människa inser att den inte är odödlig uppstår rädsla och ångest.
Hej här är jag, no more.


~~


Har kommit fram till att jag är relativt ytlig också.
Jag är en av dem lixom, de onda spegelslavarna och jag har joinat samma society.

Nä men, när det kommer till kritan har man ju ändå ett par önskemål när det gäller ens "potentielle partner"s yttre.
hahahahaha.


~~


Nä nu ska jag bege mig till jobbet.
Blir ett kvällspass idag igen.. Inte att förglömma det på onsdag.
Valborg.. Lär bli en hel del att göra.
Jippie!



-Not..


/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0