30:e April - by the power of my gun, I command you!

Yo!

Gårdagen var sinnes, sålde fem 6000:- timmar efter varandra och var kort på bemanning.
Tackar Gud för personalen jag hade inne!
Sålde 16 400:- över budget bara på kvällsskiftet.
Gahddamm! Då är det svettigt.



I övrigt så skäms jag över det jag kom underfund med igår..
Tror jag har  hängt upp mig på det ordentligt. hm.
Ytlighet är ett bland de få saker jag hatar,
just för att det finns sjukt många stjärnskott med det "personlighetstillägget" här i stan.
Det kan ofta gå överstyr menar jag.

Men i mitt fall, är jag inte ärlig när jag erkänner det?
Hm. blauihffahuiöoisdurioayho.
Är jag en av dom? En dryg jävel som tror att jag är bättre än andra?
Nej fan, det vill jag inte tro.
Och har åtskilliga gånger förälskat mig i personligheter.
Hah! Där har vi det.
Jag är INTE ytlig!
-Vi säger så....

(Ni har just upplevt en monolog av och med Elin Hansson.)



Nästa gång vi ses är ni fulla och jag uppe i varv.
Only at the Donken, Valborgsmässoafton!

/E

Kommentarer
Postat av: David

Hmm, inte alla bloggar som ger en något att tänka på, samtidigt som man inte kan låta bli att dra på smilbanden. Keep up the good work! just nu är det 9 timmar och 45 minuter kvar till Iron Man! :D

2008-05-01 @ 11:25:11
URL: http://crazydawe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0