7:e April - Hemma igen

Nu är jag tillbaka igen.
Japan var greeeeat! :D
Var annars än i Tokyo hittar man medelålders män, iklädda kostym, lirandes nintendo?!
Oooh I love it! ;D

B.S.M.kursen var precis lika najs som väntat.
Träffade massa nya härliga och drivna människor och lärde mig förhoppningsvis massa nyttigt om ledarskap.
Om inget annat så kan jag nu utföra Heimlich manöver och HLR!
Grymt nice tycker jag!
-Have no fear, Elin is here! ;D

Som det är nu ligger jag grymt mkt efter när det gäller sömn.
Blir väl lätt så när man är igång. :/
Har inte haft en sovmorgon sedan fyra veckor tillbaka.
Och när det gäller mig, är det INTE normalt!  haha
Så, imorn tänkte jag sova till 10 iaf. :P



Im sorry baby,
I miss you! :/


/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0