19:e Augusti - If it sounds good, it is good!

Europe
Electroclash
Europe
We like it raw!


Hey!
Sitter här hemma i stöket,
har fortfarande inte fått ordning på packningen, vad som ska med och inte.
Kan omöjligt få med mig båda garderoberna, så måste välja ut det mest användbara. Hm.
Och vilka böcker ska med? Vilka filmer? Cd-skivor? Gaah!
Ångest

Men vad som SKA med är iaf:
Gitarren (Den akustiska ^^)
Mitt nintendo Wii & tillhörande spel :]
Vet inte om jag ska ta med mig en tv, eller bara köpa en där..
+nagelsax, det får man inte glömma! xD
hehe

Nu ska jag ta en åktur till Eksjö.
Skriver förmodligen vidare inatt :]

Här kommer en länk till en grymt skön tjej!
50% polsk, 50% svensk, precis som jag ;D
Älskar musiken hon gör, den är sådär peppkaxig och lite halvdryg. :P
http://www.myspace.com/aniaismissmonroe

Tare lugnt!
/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0