25:e Augusti - Arrh!

Ligger i sängen med ångest.
Det är bara tre dagar kvar nu,
jag har en enkelbiljett skriven i mitt namn.
-Det är nu eller aldrig.

Hur som helst skulle jag inte klara av att stanna här hemma.
Det är så många goda vänner som flyttar ifrån stället nu,
dags för vår årskull att rycka upp rötterna lixom.
De som inte gjorde det direkt efter gymnasiet gör det nu.

Hur som helst är det med blandade känslor jag packar mina väskor.
Har många rädslor, med desto fler förhoppningar inför det kommande året.

Hm, utöver det här underbara lyxproblemet har jag ytterligare ett liknande..
Killen jag går och tänker på om dagarna ignorerar mig. :/
Han är banne mig den svåraste människa jag träffat, samtidigt som han är rolig,
intressant, kreativ, intelligent. ^^ hahahahaha
Jag ÄLSKAR att ha lyxproblem!
Det betyder att allt överlag är bra. ;)



Crash and burn girl,
goin' down.

/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0