27:e Augusti - Last nite

Inatt är sista gången jag sover i min egna säng,
i alla fall på fyra månader.
Egentligen, det är ju inte sista gången jag är här. hahaha
Det ska faktiskt bli kul att få starta om,
vända blad lixom och lära känna nytt folk.

Jag är inne i en Kristian Anttila fas nu,
tror det kan vara Zandras fel, fast bara lite. ;)
Det nya albumet är fenomenalt!
Kolla in på:
http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=51741129
Musiken gör mig sprudlande lycklig.
^^

Har äntligen lyckats packa kläderna iaf,
så skönt att ha det gjort.
Nu återstår bara de grejer jag vill ha med..
Det fixar jag på ett kick. :]

Träffade  Mårdstam över en fika idag,
det var trevligt.
Han är lika skum som vanligt. :P
Ikväll ska jag träffa Gurra.
Hellboy visas på tv'n va? :D


/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0