2:a Juni - Cosmo

Wah!
Jag blir bara chockad.
Chockad av hur blåsta och bedrövligt elaka människor kan vara.
Ord gör 1000 gånger mer ont än en kastad sten.

Mina bränskador är något jag har sjuka komplex över,
inte bara det.
Jag drömmer mardrömmar varje natt,
har ångest så fort jag kommer i kontakt med ljus, brasor & brända dofter!
Här snackar vi ångest man nästan kan ta på för att den är så påtaglig.

Idag insåg jag att vissa människor verkligen inte känner av vart gränsen går
och de kommer bannemig inte vakna upp en dag och vara "upplysta".
Vissa kommer föralltid vara dickheads.
-Tyvärr.


Tackar för mig och hoppas att ni uppskattar ordvitsen mitt i all seriositet.
/E

342912-5

Kommentarer
Postat av: David

Vissa människor är handikappade av sin egen dumhet.. Tyvärr är det så. Men om man inte fattar att det man säger kan såra någon så borde man fan inte öppna käften överhuvudtaget!
Och att såra en så fin tjej som dig är bland det dummaste man kan göra..

2008-06-03 @ 15:28:14
URL: http://crazydawe.blogg.se
Postat av: Petter

idiotjävlar.
kom hit vettja och njut av lite ledighet baby!

DU ÄR BÄST!
/petter

2008-06-05 @ 00:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0