18:e November - Failed

Missade godkänt med två poäng. :(
Helvetesjävlaskitochfanprutt!!!
Ju mer jag tänker på det, ju mer ledsen blir jag.

Måste ta om hela stressmomentet nu på måndag.
Tittar lite smått i böckerna, det känns såååå deprimerande!!
Dessutom måste jag plugga historia, kemi och latin.
Jatack, nu kommer skiten igång ännu mer.

Och så hör jag äldre elever som påstår att första terminen skall vara en lek?
Jaha, ok.
Jag har väl problem med att ställa om.
Smälta in.
Klara av skiten!

Orkar inte med det här :(
/E


Kommentarer
Postat av: //A.

Hörru!! Skit är till för att omplaceras med högaffel!! Det rinner alltid lite emellan också! Ingen fara på taket! Halm är bra för att suga upp!!

2008-11-18 @ 22:44:04
Postat av: Zandra

du kommer orka vännen!! jag vet det! <3 du är bäst!

2008-11-20 @ 12:26:44
URL: http://glasruta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0