21:a November - Tjugonio dagar kvar

Förstår inte hur man gör,
hur man gör för att vara sådär cool och bara borsta av motgångar från axeln.
Jag önskar jag var sådan.
Att jag tog motgångar med en nypa salt och att medgångar var ett vanligt inslag av vardagen.
Fast ändå inte sådär vanligt att man inte märkte av dem längre,
utan mer sådär oj, vann jag på lotto, igen?! Hallelulia! Uhuuuh! Yeah Yeah Yeah!!

Hrm.
Nu har jag lyckats hamna i ett dystert tankemönster.
Är jag värd det här?
Är jag tillräcklig?
Har jag kraften som krävs?
Har jag hjärnkapacitet nog?
Åh..

Idag är det Zandras födelsedag,
vill bara vara hemma och säga grattis till henne!
Åh,
ja, jag räknar ner dagarna tills jag får åka Withalagatan fram.
Träffa pappa och syrran,
och käka mammas uuuuunderbara spagetti & köttfärssås!

Måste få nytändning nu altså!!
Det finns ju en god anledning till att jag är här.
Giiif mig styrka!


Nu skall jag läsa igenom några anatomianteckningar. :[
KRAM PÅ ER!
/E

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Anledningen till att du är där, ä ju för att du är så jäkla GRYM!!!!

Elin, du klarar det här, hur mycket blod, svett och tårar det än kommer att krävas, så kommer det i slutet vara värt det. För du kommer var klar då och ingen kommer att kunna ta ifrån dig det, att du klarat det!!!

Rock on rockstar=)

Kramar

2008-11-23 @ 12:05:48
URL: http://bomi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0