9:e November - WC-hyffs!

Alltså,
mitt rum är mitt emot toan.
Detta faktum gör att det uppstår mer pinsamma ögonblick än man önskar.
Min moster har för vana att varken stänga dörren ordentligt eller tända lampan därinne.
Därmed är det i princip omöjligt att avgöra om toan är ledig eller inte, utan att chansa och öppna dörren.
Ja, tänk er situationerna som uppstått..
(Behöver jag bokstavera ordet P I N S A M T?)

Jag har märkt att min moster gillar rosa toapapper,
med doft.
Underligt faktum, för hon är en rejäl kvinna
och då tycker jag att man faktiskt kan använda neutralt toapapper, som faktiskt luktar papper - och inte violer!
Undrar om det där med parfymerat toapapper är bra för underlivet också..
Nä, det kan det väl inte vara?? Hm..

Inte nog med det!
Jag vet inte hur många morgonar jag vaknat av att någon är dålig i magen..
-USSSCH!


Jag ber om ursäkt om det här blogginlägget får er att rynka på näsan,
men det är här är ärliga tankar jag funderat på länge!
:P

/E

Kommentarer
Postat av: Ita

Såg du inte det parfymerade toapappret i Japan!? Det är ju HighTech som tusan!! =) Hahahahah!!

- Det är ju hippt vett'ja!!

2008-11-09 @ 22:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0