16:e Oktober - Anatomi

Blä!
Trots att jag pluggat i tiotal timmar innan anatomilektionen kunde jag inte klämma ur mig rätt svar när prof. Marek pekade på mig.
:/
Uff!
Tungt slag i magen, både för självkänslan och för betyget.
Hm.
Det är väl bara att sitta upp i sadeln igen, och försöka glänsa nästa lektion. :/ hm. good luck chuck.

Hur som helst,
imorn är det "Matriculation".
Ska få våra Indexböcker (böcker vi samlar våra testresultat i), och svära en ed.
Överhuvudena från skolan har på sig finhatten och minkpälsen. :P
Ska försöka ta lite foton, så kanske jag kan visa senare. :)

Lyssnar på City & colour och pluggar kemi.
Imorn ska vi ha ett litet prov på carbohydrates.
Undrar hur det skall gå. :/


Take care!
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0