19:e Oktober - Battle of the aunts

Helgen har varit sådär lagom seg.
I fredags var det maticulation, och sedan fest hos en utav de norska klasskamraterna.
Han var helsöt, och det var hans rumskamrat också.
Såklart hade båda stadigt sälskap. haha.
"De bästa är tagna" är redan en sanning!

Moster Danuta ringde mig i veckan och frågade om jag inte ville spendera lite tid hos dem också.
Vad ska jag säga? haha.
Så jag åkte dit i lördags, efter min dag på bibloteket, rätt skönt egenligen.
Åt massa god mat och fick lugn och ro till att plugga.
Samtidigt var moster Kristina (som jag bor hos) på jätte bra humör och frågade om jag inte ville komma och hälsa på henne på jobbet och käka pizza.
Känns lite som "the battle of aunts", vem ska jag tycka bäst om,
vem vill jag bo hos?

Här om dagen såg jag på TV,
allt är dubbat.
Det är helkonstigt, för alla röster är gjorda av en och samma översättare,
ofta en djup manlig stämma.
Blir lätt riktigt skojigt. haha.
Dom har MTVs "Cribs" po polsku också. haha
Kan ni tänka er det??
Dom besöker polska kändisar och deras hem.
Samma sak med "Room Raiders".
haha

Har precis städat på mitt rum,
bytt påslakan och allt. ^^
Ska bli jättegott att gå och lägga sig sen.

Nu ska jag allt plugga anatomi inför lektionen imorn.
Yey, jag är duktig! :P

Om exakt en vecka kommer mamma! :D

Kram och Tjarrå!
/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0